tisdag 27 september 2011

Tisdag!

Dagen började väldigt stressigt för när jag skulle göra Jolene färdig för att promenera till sångstunden som är varje tisdag. Som ni vet så kan hon nu sätta sig upp och sitter inte så stadigt men hon tränar sig.

Såklart åkte hon i golvet, jätte nära vardagsrumsbordet men jag satt i närheten så jag hann den värsta smällen. Jag skulle gå upp och hämta och fixa något på övervåningen så jag satt fast henne i babysittern. Som hon alltid har gillat att gunga i så det var inga problem så jag sätter henne där och går upp.



Efter ett tag så har jag en smäll och hon börjar att skrika så jag springer ner och ser henne ligga raklång på magen på golvet. Så på något sätt har hon tagit sig ur och ramlat rakt ner i golvet.





Stackars barn, ett blåmärke fick hon på kinden. Ingen bula eller så. Så nu känner jag mig inte alls trygg när jag går iväg. Så tiden gick väldigt fort imorse men vi kom oss iväg. Jag som hade tänkt promenera men det skulle jag aldrig ha hunnit. Men hon var glad och pigg på sångstunden. Hon gillar när vi är uppe och hoppar.

- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar