måndag 19 september 2011

Kettlebell?!?!

Måste ta tag i min träning igen, varje kväll efter vi har nattat Jolene, borde jag köra ett pass med min kettlebell. Måste skärpa mig. Hade kommit ner till den vikt jag ville men tror och känns att jag minst har gått upp två kilo. Säkert.

Men jag är sockerberonde också, gör inte saken lättare. Börjar alltid så hårt men sen dör det ut. Behöver någon typ av vitaminer också. När jag läste till hudvårdsterapeut så var jag jätteduktig med vad jag åt och tog vitaminer varje morgon. Och vad hände? Jag tar verkligen inte hand om min kropp. Det man äter resulterar i huden också. Måste skärpa mig men ska bara...


- Puss & kram

4 kommentarer:

  1. Ja har en period nu igen tå ja int ska äta godis, kakona, bulla, chips, limonad....tuffast fö Roger...haha. He så lätt att bli beroend. Tå ja har sockerbehovi under kontroll så kanski ja byri äta på lördagan. Jag har svårt för att äta me måtta, brukar bli så att ja äter godis hejla lödan å mår dåligt på kveldi...:) h. Sofia

    SvaraRadera
  2. Åh på tal om det, du har inte möjligtvis lust och tid att göra en ordentlig rengöring på mig. Känner att ansiktet skulle behöva en uppfräschning.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du kan komma med på nån av mina klasser på Huddingehallen å köra så det ryyyk oxå ! :D

    SvaraRadera