fredag 23 september 2011

Fredag!

Härliga fredag och solen skiner, idag blir det en promenad i det fina vädret. Ta en sväng till centrum och hämta ut ett paket från H&M, äntligen har Jolenes fleccejacka och byxor kommit, en härlig lila färg. Perfekt nu när det är kallare ute.

Tänkte nog spana lite nya kläder till mig också, älskar allt i H&Ms nya kollektion. Skulle vilja ha ett finare byxor till vardags, (gillar inte jeans längre) ett par leggings, någon ny kofta och kanske en blus eller varför inte en kjol? Vill helt byta stil eller ha lite nytt och fint. Så trött på hela min garderob.

Juste idag har jag ingen mobil, Emils iphone har gått sönder, efter att ha tappat den i golvet X antal gånger. Så hela baksidan har spruckit och imorse vid 6 så kom han upp och frågade om han fick låna min, ja vad säger man då? hehe bara att låna ut. Glad fredag på er. Fick sovmorgon till halv nio idag, så det känns toppen och jag har färgat mitt hår mörkare, nu är det höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar