fredag 9 september 2011

God morgon fredag!

Solen skiner och jag känner mig utvilad, tvätten är på och jag dricker kaffe i soffan. Jolene och precis fått frukost sitter nu och gungar i sin babysitter.

Vi startar alltid våra morgnar med en lugn stund. Så skönt, en bra start, inge gnäll här inte.

Inatt vaknade hon halv tre, fick lite välling, inte allt för hon somnade om och vaknade lite tidigare än vanligt och sen vaknade hon vid halv sex och lite mer välling och jag trodde inte att hon skulle somna om men det gjorde hon till 08,30.

Så länge har jag inte legat i sängen när jag är med henne själv. Blev chockad när jag tittade på klockan, de tre timmarna gör så mycket för mig.

Bra start, ikväll blir det middag och ett biobesök med min sambo Emil. Minns inte senast vi var själva ute på stan. Ska bli jätteroligt.

Första gången vi har barnvakt också, nyttigt att få släppa tyglarna lite och jag vet att hon kommer vara i trygga händer.


- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar