fredag 2 september 2011

God morgon

Inatt så testade jag något nytt, hade välling klart i en termos som bara var att hälla upp i nappflaskan. Var dock väldigt varmt så jag fick gå upp och kyla det. Då vet jag det till natten, räcker med att värme 30 sek.

Jolene somnade för natten vid 18,30, vaknar till vid 23,30, då la jag henne till rätta och gav henne nappen. Hon somnade om och vaknade för välling 03,30 och drack upp hela flaskan och somnade i slutet, lyfte över henne till hennes säng och hon sov till 08,00. Vilken lyx!

Toppen, hur bra som helst. Ammar inte alls på dagarna längre inne på tredje veckan nu och ska nu se om det inte behövs på nätterna. Som jag tror är att mjölkproduktionen har lagt av helt i ena bröstet och det är inte lika mättande längre det som jag har. Så efter 7 månaders amning är det bra. Så det går åt rätt håll.



Vaknade av att hon låg och ropade :)

- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar