söndag 4 september 2011

Lite bilder från dopet!

Tänkte dela med mig utav några fina bilder som vi har, men ska även spara lite åt oss själva. Ska göra ett fint fotoalbum och spara allting i. Mycket av bilder är från hemma hos oss, vi gjorde en liten fotohörna, de som ville fick foto sig. Delar med mig på bilder från familjerna. Behåller och får maila ut till sällskapen. Tack för att ni ville vara med på Jolenes dopdag.

Jolene
Moster Julia

Faster Linnea

Moster Johanna
Mor & dotter

En kul grej.

Vi och den bit av prästen.

Nummer 1 & 4 i syskon skaran.

Jolenes faddrar, Jannika och David.

Ber en bön för Jolene.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Kul grej med ramen också :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fin bildre!! :) Ho e jo fö söt Jolene! h. Sofia

    SvaraRadera
  3. Undrarbara bilder!! :D

    Nu i höst ska jag läsa "Ledarskap och gruppdynamik" för skola och fritids. Ska bli spännande! Det är en bra kurs att ha i bagaget!
    I vår läste jag "Ditt barns språkutveckling 0-2 år" och "Samtal och skrivande i förskolan". Nu i höst är ju Minna lite mer vaken och aktiv än i våras när hon var nyfödd, men det går nog bra ändå :) I våras fick jag lämna in en tenta lite extra sent eftersom jag var inne och födde t.ex, så jag kan nog få lite dispens nu i höst med!

    SvaraRadera