onsdag 7 september 2011

Onsdag

Idag ska vi hem till en av tjejerna i bvc-träffen. Hon bor en bit bort härifrån. Min uppgift är att ta med sallad. Det är roligt när vi bokar träffar hemma hos varandra. Hoppas på att Jolene somnar snart så jag kan göra mig iordning i lugn och ro. Ta fram kläder till henne och förberedda lunchen. Ska vara där kl tolv. Har egentligen ingen som helst lust att gå ut i detta höstväder men känner att vi behöver det. Leka av sig lite med lite kompisar. Kommer nog känna mig nöjd efter denna tur ut i regnet.

Juste på fredag ska jag och Emil gå på bio, vi ska se Jägarna 2 som har premiär. Och äta något gott ute. Första gången vi lämnar bort Jolene, snälla farmor som ska vara barnvakt. :)

Nu somnade hon, dags att göra någon nytta.


- Puss & kram

1 kommentar:

  1. Jag och Jerry ska också se Jägarna 2 på fredag! :)

    SvaraRadera