tisdag 21 februari 2012

Tisdag och jag är sugen på semlor!

Har inte skrivit något på ett tag, har haft en toppenhelg. Hela fredagen var jag och Jolene i upplands Väsby. Umgicks med Jessica, Sanna, Devin och Ludvig. Besökte öppna förskolan i Väsby, roligt att se hur de har det där och vad man missar. Det var mycket folk och under sångstunden var musikspelaren på, det gjorde att det blev ett annat drag på sångstunden. Efter lunch och lek så gick vi till centrum, vi åt lunch på mitt jobb.

Efter det köpte jag med mig fikabröd och åkte hem till familjen. Jolene lekte runt och var en glad prick hela tiden. Träffade på pappa en stund, han skulle åka på kryssning och min yngsta syster var inte hemma. Men vi umgicks med Julia, mellansystern. Som även gav Jolene tre par nya vårbyxor från H&M. Kan visa lite senare.

Lördagen blev jag bjuden på en lyx middag här hemma, förrätt toast skagen, huvudrätt med lax, potatis med en god sås. Tack Emil.

Söndagen åkte vi iväg tidigt till Uppsala för en hel dag hem till min barndomskompis Jannika och hennes sambo Robert. Och OJ va fint och öppet de bodde. Stort och lyxigt badrum med jacuzzi. Det säger jag inte nej till, enplansvilla kanske man skulle spana på i framtiden.

Bra helg en sämre vecka!


- Bloggat från iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar