onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag!


Igår startade vi dagen med att besöka öppna förskolan, mötte Madde, Ludvig och Sandra och Hampus där. Där blev med sångstund, lek och lunch.

Sen åkte jag och Madde till centrum, kikade lite. Sen unnade vi oss en lunch på primo ciao ciao. Vi hann dit innan stället stormades med lunch människor. Det var tur det. Jag åt deras lasagne, den var sjukt god. Och kommer garanterat äta den igen, mums! Vi fick även varsin ros.



Efteråt åkte vi till och hälsade på Erika och Charlie. Fikade lite och tog en promenad till västertorps crntrum. Tittade på lite secondhand, vi hittade även en jättefin affär som hette, jag leker träd. De hade allt möjligt, lite speciella och annorlunda barnsaker.

Vi var hemma igen vid 16 tiden, då började jag förbereda kvällens middag, hemmagjord gulaschsoppa. Den blev jättegod och den är ännu godare idag. Receptet tog jag av Per Morberg.

Jag fick en bukett med röda tulpaner, och Emil köpte hem ben & Jerrys. En toppenkväll med andra ord.

Älskar min lilla familj.

- Bloggat från iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar