fredag 10 februari 2012

Fredag!

Solen skiner och jag vill känna fredagskänslan i kroppen. Men jag känner den inte. Vill gärna komma ut och träffa lite folk, så Jolene får leka av sig. Inleda helgen med något roligt. Fast på söndag ska vi på ett-års kalas hela familjen, hos söta Nikki som fyller hela ett år idag. Grattis grattis från oss.

Men ikväll ska jag och E på bio och äta något gott. Så det blir nog en bra start iallafall.

Men sprutorna har satt sina spår, hon är väldigt snorig, slemmig och hostar. Och hon känns lite varm.

Vill bara att hon ska bli pigg och glad. Dålig sömn, vet inte om jag har sovit mycket eller lite för hon bökar bara runt mellan oss på nätterna, en spark där och här.
Och imorgon ska jag jobba, hoppas kommande natten blir bra och jag känner mig utvilad, hehe.




Imorgon är det melodifestivalen, och det ser jag alltid framemot. Loreen var helt klart favoriten från förra helgen.

Trevlig fredag på er.

- Bloggat från iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar