onsdag 15 februari 2012

Moroccanoil







Moroccanoil Original Treatment är vårdande oljebehandling för alla hårtyper.

Moroccanoil Original Oil
Treatment en styling-, ytbehandlings- och närande hårprodukt som vårdar och långsiktigt förbättrar ditt hårskvalité.

Den oljan vill jag testa, någon som har den i badrumsskåpet? Bra-dålig?


Ikväll har jag klippt mig, Emils syster Linnea utbildar sig till frisör. Skönt att ha henne så nära och bra blev det. Klippte av en bit faktiskt, skönt med lite uppklippt och kortare hår.

- Bloggat från iPhone



1 kommentar:

  1. hört att den ska vara riktigt bra, dock kan du nog köpa argan olja för mkt billigare peng och ta i håret för liknande eller lika bra effekt för 60 kr på apotek osv tror jag. Jag köpte min arganolja på internet och det funka bra. :)

    SvaraRadera