söndag 17 juli 2011

Vilken överraskning, min födelsedag idag!

Hej alla!

Vet inte vart jag ska börja men jag vill iallafall säga att jag har haft en toppen bra födelsedag som började redan igår.

Pappa Emil hade planerat en jättemysig överraskning, efter halva vägen igår svängde han in på en grusväg och jag förstod inte varför han gjorde det. Trodde han skulle spana in vattnet och kanske fiska lite, som en liten paus.

Men han hade bokat ett rum på björkuddens hotell & restaurang, vi skulle övernatta en natt på hotell och äta god middag och hotellfrukost.

Vilken lyx, en fin present, god mat och jättefin utsikt på högakustenbron precis utanför fönstret.




Hotellet, jättefint.



Spanar in utsikten :)


Vi tog en liten promenad innan middagen.


Utsikten.


Sötnosen, som sov så gott nästan hela middagen.



Oxfilé och annat gott.



Dragonkyckling.



Vaniljglass med äpplen i filodeg.



Pappa Emil.



Jättefint.





Hotellfrukost, aldrig fel :)

- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar