måndag 4 juli 2011

Måndag

Ny vecka och nu är det två veckor kvar tills Emil får semester. Vad vi längtar!

Och snart fyller jag år, den 17 juli blir jag 23 år gammal. Tänkte på det först nu och några har frågat vad jag önskar mig men det är inget jag har tänkt på! Håller inte reda på mig själv längre.



Idag är det trist väder och natten har varit sådär, svårt att somna hela familjen. Jolene är lite snorig och har sovit oroligt. Nu ligger hon och sover sin första nap för dagen, diskmaskinen är på och ska gå ner och sätta på tvättmaskinen, det är så himla skönt att ha ett tvättrum, saknar inte tvättstugan i gamla lägenheten direkt, boka tid och allt där till.

Har också ont i handlederna efter att jag klippte buskarna igår.

Nu lite kaffe!


- Puss & kram

1 kommentar:

  1. Sötaste Jolene, vilken fin bild på henne när hon sover med den mörkrosa gallerfilten :) Fridfull, jättefin! Kram!

    SvaraRadera