lördag 9 juli 2011

Lördag

Hej!

Hann faktiskt inte blogga så mycket igår, men jag och Jolene tog en sväng till väsby och det blev en helkväll faktiskt.

Först tog vi en sväng till centrum träffade Sanna och kikade runt lite blev inget köp till lilltjejen faktiskt men jag unnade mig en ny mascara, halv priset inne på hälsokost, ny mandel olja, och ett tar skor på rean.

Sen gick vi förbi jobbet och fikade lite innan jag skulle klippa mig hos en vän, väldigt praktiskt då jag kunde ha med med mig Jolene då pappa Emil var på firmafest och åkte segway i genom stan och bowling hann de med också, trevlig kväll hade dom och det hade jag med.



Efter det så åkte vi hem till Helena och Christos, bjöds på scones och annat gott. Alltid lika duktig Helena som bakar och lagar jättegod mat. Och hon är en underbar mamma till sina underbara barn. Man blir alltid lika välkommen hemma hos dom och presenter hade hon köpt till Jolene från Grekland som jag visade i det tidigare inlägget.



- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar