måndag 4 juli 2011

Nattningen

Nu ligger prinsessan och sover uppe i sin säng. Det var bara att lägga ner henne och ge henne nappen, snuttefilten och gå därifrån. Så skönt när nattningarna går som man vill :)

Gjorde lite annorlunda ikväll eller jag testade bröstpumpen för första gången det tog ett tag innan man kom på hur man skulle göra.

Shit vad det tar tid med en handpump, jag orkade skrapa ihop ca 50 ml. Tänkte att jag börjar så för att se om hon ens tar nappflaskan och oj vad det försvann fort ur den där flaskan.

Yes det gick bra, nu vet vi att det fungerar, iallafall denna gång :)

Och dessutom nästan en hel smakportion av gröt.


- Puss & kram

1 kommentar:

  1. Hur mycket är en smakportion av gröt? Lite nyfiken bara, så jag vet hur mycket jag ska ge min lilla.. :)

    SvaraRadera