tisdag 21 juni 2011

Tisdag

Sitter nu i bilen påväg hem från Väsby, vi åkte hit efter Emil hade jobbat klart. Bytte däck på bilen och medans vi fick det gjort så postade vi dopkorten, så skönt att ha det överstökat nu är det bara resten hehe!
Sen kikade lite i barnets hus men hittade inget eftersom jag var tidigare på babyland idag. Dessutom handla lite frukost, fick mycket gjort, dessutom stötte jag på en gammal klasskamrat inne på ica, vi småpratade lite. Tänk vad tiden går!

Men men mötte sedan upp min pappa och syster Julia för att äta middag, det blev pizza. Imorgon ska jag träna lite.

Ser framför mig när Jolene blir äldre och vi ska handla leksaker. Det finns mycket skoj, tex en barnvagn från brio.


Gulligt kök med tillbehör









Pappa och Jolene spanar in flytvästar.




Jolene fick sitta en stund i en matstol, hade lite saker att stödja upp henne med under vagnen.



Jolene och morfar



Emil och Jolene

-Puss & kram

1 kommentar:

  1. Härligt med shopping :D Idag är det min tur, haha. Jag ser också fram emot när dom blir äldre. Bara när dom kan sitta själva och leka och underhålla sig själva lite längre, underbart :)

    Ni kör också på sittdelen till Buggan ser jag, skönt att man inte är ensam. Folk ska ju hålla på att kommentera att det är sååå tidigt men hon VILL ju sitta och se?!

    SvaraRadera