onsdag 22 juni 2011

Shopping

Idag efter träffen så promenerade jag och Jessica ner till Huddinge centrum för att spana lite. Jag var ute efter kortärmade bodys till dagarna då det är varmt ute.

Var inne i mina tre toppbutiker just nu, h&m, kappAhl och Lindex.




Jumpsuit från h&m, 79.50




Enkel tröja från h&m, 39.50



Likadan mössa som innan från kappAhl, 49.50 fast en större storlek.



Dregglis är aldrig fel, från kappAhl 39.50



Enkel vit body från kappAhl, 49.50




Byxa och kjol från lindex, 129.00



Body med spets från lindex, 69.50

- Puss & kram

4 kommentarer:

  1. du hade också hittat massa fint till din lilla =) hon är bara några dagar äldre än min maja =)

    SvaraRadera
  2. vilka otroligt söta plagg du hittat :)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är dom! vilka fina kläder den jumpsuiten från h&m och byxorna med volanger/fastsydd kjol har jag varit och tittat på och tänkte köpa.

    SvaraRadera
  4. Åh så fina kläder du har köpte då!!!

    Ja det var super kul att träffa lite bloggvänner, känns bättre att äntligen fått träffa varandra!

    Jag köpte en dregglis och en snuttefilt, sen köpte jag till lite vänner också :)

    SvaraRadera