tisdag 7 juni 2011

Shopping!

Har slutat att kolla på kläder till mig själv, kanske lika bra det!

Dagens shopping till Jolene från h&m.





















Min glada tjej!

Det märks att hon blir äldre och mera nyfiken och vaken större delen av dagen. Mestadels var hon vaken hela tiden inne i stan och det är så skönt att hon är nöjd och glad i vagnen. Och nu ikväll när jag var och handla var hon vaken i bilbarnstolen och bara kikade på omgivningen!

Så roligt att hon till och med ville hålla i polly påsen!

Vill även tipsa om amningsrum/skötbord inne i gallerian, fräscht och gratis! :)

Glad att jag har dig i mitt liv, min solstråle!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. hihihi Känner igen det där. Man slutar helt enkelt shoppa till sig själv

    SvaraRadera
  2. ser att du hittade pike-klänningen nu!
    javisst är det konstigt.. helt plötsligt får de där små tjejerna all shopping istället!

    SvaraRadera
  3. Hahhaha, den där Polly påsen alltså...

    SvaraRadera