torsdag 30 juni 2011

Bra väder dåligt för bloggen

Nu sitter jag i soffan och kollar på sommar med Ernst och äter kladdkakemuffins som jag bakade igår, de blev riktigt goda. Köpte hem lite jordgubbar också, smaskens.

Dagen har spenderats i sjödalsparken som ligger här i Huddinge. Tänkte först bara ta en promenad ner till centrum och strosa runt lite och men jag chansade och skickade iväg ett sms till Jessica och kollade om de skulle till centrum och vilken tur vi hade hon skulle till BVC med Devin på läkarbesök så vi mötes upp efteråt. Köpte med oss lite lunch och satte oss i parken och va fort tiden gick idag.









Någon i vagnen är vaken, gissa vem :)

Det är helt underbart att vara mammaledig den här tiden och tack Emil för att jag får vara
hemma med våran underbara dotter som blir hela 5 månader idag, bästa tiden i mitt liv. Just nu väntar jag på att Emil ska få semester så vi kan umgås hela familjen. Min alldeles egna underbara familj.

- Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar