torsdag 23 juni 2011

Midsommar

Ikväll åker vi till Gnesta, vi har firat några år där ute, lite av en tradition och i år är det två nya tillskott. Jolene och Elias, tror det skiljer lite mer än en månad mellan dom. Skoj med en kompis.

Helgen ska fyllas med tio-kamp, god mat och ett glatt sällskap.

Tänk er förra året avslöjade vi att jag var gravid. Svärmor frågade om jag skulle ha något att dricka men så började jag att fnittra och sa att jag inte kunde dricka. Haha sen var vi ju rätt avslöjade, nu är Jolene snart 5 månader!

Ska bli roligt och det börjar att spricka upp lite på himlen. Ska snart iväg och köpa snacks, ett måste ute på landet.

Känns som jag har packat hela dagen, vet inte ens vad jag ska ta med mig. Vi är borta två nätter. Jaja vi klarar oss nog.
Får se om jag har någon mottagning där borta, återstår att se!


- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar