tisdag 31 januari 2012

Tisdag

Hej hopp!

Har tappat gnistan lite när det gäller bloggen, kanske den kommer tillbaka, vem vet. Dagarna har bestått av ett-års kalas. I lördags var Jolenes vänner här på kalas, och på söndagen var det familjernas tur att få fira henne. Fullt upp med andra ord men det har varit jätteroligt. Jag gillar tillställningar och allt som är för första gången förstoras upp. Vi beställde tårtor, två jättestora och en liten till födelsedagstjejen. Är jättenöjd över helgen och glad för alla som kunde komma och gratta våran dotter och tack för alla presenter. 

Är lite trött på min header, in med det nya och ut med det gamla känner jag lite, kanske det skulle få mig att börja blogga lite mer. Någon som har något tips hur man ska gå tillväga? Känner du någon som är duktig på bloggar och dylikt? Så säg till.

Juste har även fått låna en systemkamera, hur roligt är det inte att fota och hur fina bilder blir det inte? åhhh vad jag vill ha en systemkamera. Behöver inte va den dyraste behöver man ens kunna filma? Bara för att det finns så vill man ha det eller nej jag vill inte. Nöjer mig med fina bilder. Får ta och köpa mig en trisslott. 

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med 1 års kalas! Här har vi börjat planera 2 års kalas, går läskigt fort!

    SvaraRadera
  2. Det är okey att svacka. Jag uppskattar verkligen bloggen! Puss

    SvaraRadera