onsdag 18 maj 2011

Träffen

Det var jätteroligt att träffa alla från föräldrarutbildningen, vi var sju mammor och åtta bebisar! Toppen väder och det var mysigt att sitta på en filt på gräset.

Efter någon timme gick vi vidare till Huddinge centrum och fikade lite eller jag fikade inte eftersom jag åt en chokladboll och hade med mig kaffe, liten picknick!

Skönt att bara vara ute och njuta i solen och att det funkar att sitta på en uteservering fast hon var vaken i vagnen! Vilken underbar liten dotter jag har, så lugn och fin!




En bestämd tjej, nya coola jeansen som alla tyckte!



Mysigt att ligga på en filt!



Testade nya napphållaren!



Vi fick lite publik! Barn som räknade hur många bebisar det fanns och de ville ha en likadan vagn som Jolene!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag hade på bilspegel och leksak upphängd, tyvärr hjälpte inget av det. Tur att pappan ska åka med på hemvägen :)

    Och vad söt hon är lilla tjejen!
    Kram!!

    SvaraRadera