torsdag 26 maj 2011

Fiske

Emil är ute och fiskar, jag har precis tvättat färdigt och plockat ur diskmaskinen. Nu kan jag njuta hela dagen imorgon det är ju trots allt fredag. Inga planer har vi heller, tycker det är skönt ibland!

Jolene somnade på filten med en leksak i handen, ska alldeles strax bära upp henne till sängen!



Juste, vi har haft det lite knepigt med Jolenes kinder till och från, helt plötsligt kan de bli jätte röda och irriterade, lite knottriga.

Jag har redan slutat med apelsinjuice för någon vecka sedan, blev en liten skillnad men igår bestämde jag för att sluta med tomat för att se om det blir bättre. Ser redan skillnad, jippie!

Tack för tipsen, Maria!

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Varsågod :) Självklart hjälper jag till om jag kan, hoppas det löser sig med smultronkinderna.

    Kram
    M

    SvaraRadera