tisdag 31 maj 2011

Packat och klart!

Nu har jag packat väskan tills imorgon då vi ska åka till upplands väsby för att gå på min systers student. Packade ner extra kläder,blöjor,våtservetter, hörselskyddet, kamera och bärselen.

Ska hämta upp min stora syster Johanna kl. 11 imorgon, hemma hos henne i Sundbyberg. Vi ska fixa det sista i centrum och sen möta upp pappa och min minsta syster Jennie. Utspringet är 13.00!!! Emil och hans syster Linnea kommer lite senare, fullspäckad dag!

Jolene ligger uppe i sängen och sover och Emil snickrar på huset, han är så duktig. Nu är färgsprutan och all färg hemma, på torsdag börjar vi. Jippie!! Har fotat massor, före och efter bilder måste man ju ha.

Jag sitter och äter choklad, den var riktigt god. Ända sen jag såg en latte och kladdkaka på Malou efter tio imorse, så var jag bara tvungen att ha choklad!!!






God natt sen!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar