torsdag 26 maj 2011

Dagen

Trodde inte att solen skulle komma fram idag. Kom hem för ett tag sedan var och handla lite efter babysimmet.

Jolene somnar alltid som en stock i bilbarnstolen. Idag gick det bra som alltid, idag fick de vatten över huvudet, hon blundade och höll andan, inte ett dugg rädd nästa gång ska vi testa att dyka, spännande!

Åt just en lunch med avocado, keso och en kaffe. Köpte hem ananas också, blev så himla sugen. Som jag kan äta ikväll när Emil är ute och fiskar.

Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Måste bara fråga dig, hur fixar du in bilder via iphone? Jag hinner aldrig sitta ner vid datorn så mycket nu när jag har en liten kille som vägrar sitta still så mobilen skulle va lite enklare + man kan ha fina bilder som du när man skriver så det blir lite roligare =)
    Ps. Låter läskande med ananans...får nog be gubben köpa hem lite ;) Försöker få bort mitt socker sug...blev ännu knäppare efter min förlossning.. några tips som du har att få bort det? =) Såg/läste att du också hade lite socker beroende ;)

    SvaraRadera