tisdag 31 maj 2011

Tager vad man haver!

Lyckas skrapa ihop!


Halsband från pilgrim, klocka från Casio, armbandet hade jag själv på min student, minns inte vart jag köpte det och lösögonfransar för att piffa till det hela lite.

Hittade även två parfymer som jag har letat efter, en från Marc Jacobs, underbar flaska och doft.



Parfymen från Clean, gillar deras dofter fräscha dofter men just den här doften Warm Cotton kan jag tyvärr inte använda mer för jag blir påmind av början av min graviditet, då jag mådde illa och det var fruktansvärt varmt ute och jag var väldigt trött därav en full flaska, lite tråkigt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Oh Warm Cotten, det är fasen KÄRLEK PÅ FLASKA ! :)
    Om du inte vill ha den å kan den nog få ett nytt hem ;)

    SvaraRadera