tisdag 12 april 2011

Trädgården

Det blev några timmar ute idag, krattade och rensade upp i rabatten. Emils bror hjälpte till att kratta och klippa buskarna. Imorgon fortsätter vi och hoppas på att Jolene sover bättre i vagnen då och att det är soligt ute men prognosen ser ut att ljusna först på torsdag. Det ser jag framemot. Fika i solen?!

Juste min mobil dog idag och när jag skulle slå på den hade jag hjärnsläpp och glömde koden och var tvungen att ringa min operatör och be om puk-koden bra där.

Efter lite mat och en behövlig dusch är det nu dags för sängen.

Igår sov Jolene från 21.30 till 02.30. Nytt rekord, hon har en till dens att somna som en stock runt 21 tiden men innan dess lite bökigt och lite sömn.

Imorgon kommer Emil hem och äter lunch, får se vad huset bjuder på.

God natt





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar