torsdag 14 april 2011

Teneriffa

För nästan ett år sedan så åkte vi ett helt gäng till Teneriffa. Det var jag, Jannika och Louise och våra pappor. Vi har känt varandra bra länge. Lärde känna varandra när vi sportade ihop när vi var mindre. Vi skulle överraska Jannikas pappa Lasse som fyllde år. Han hade ingen aning att vi hade bokat samma resa och samma hotell. Haha kan inte beskriva minen han hade på flygplanet när vi stormade in på flygplanet kl 07.00 på morgonen. Kom bara att tänka på den resan och vi hade det sjukt roligt. Och nu ett år senare har jag ett barn, en alldelse egen dotter som jag har burit på i 9 månader, kan man aldrig ha gissat då, tänk va tiden går!


Hela glada gänget

Bästa kvällen, alla dansade och vi fick till slut inte beställa något mer att dricka, iallafall inte jag, ha ha

Fin kväll

Jag är så lyckligt lottad, nu sitter jag här och det bränns på mina kinder efter dagens sol. Imorgon blir det mera och grillning, hemmagjorde hamburgare och något smarrigt till det, jag, Emil, Jolene och Emils bror Andreas. Det ser jag framemot!

2 kommentarer:

  1. Åh!! Underbara minnen.
    Vad ska ni göra ihelgen?!:)

    SvaraRadera
  2. Jaa grymt kul resa! Helt sjukt när man tänker efter att du har barn nu! Det tänkte man som sagt inte när vi var där :)Tiden går så himla fort!

    Många Kramar

    SvaraRadera