fredag 15 april 2011

Fredag

Gick upp tidigt då solen sken in i sovrummet. Tog en härlig promenad till centrum. Mötte upp Emils bror och kikade lite i affärer. Kände mig lite stressad eftersom jag ville hem och sitta i solen.
Nu sitter jag här och Jolene ligger i vagnen med sina nya solglasögon. De sitter kvar och hon blev jätteglad när hon gick de på sig, började prata som bara den. En helt ny värld, min lilla tuffing!
Snart kommer Emil hem, inleder helgen med en grillning och lite gott.
Imorgon ska vi köpa vita hillerstorp utemöbler med blå/gråa dynor. Kommer passa jättebra med vårat blåa stora parasoll och de blåa fina krukorna som jag tog hemifrån.
Ser jag framemot för det ska va toppen väder hela helgen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar