måndag 7 november 2011

Spinning!

Idag var jag iväg på spinningpass efter middagen, extra roligt när man känner tjejen som håller i passet, extra peppad blir man då. Tack för att du frågor om jag vill följa med, alla behöver någon som tjatar på en :D

Hon är så duktig och så tränad. När jag sitter där och det blir så jobbigt så undrar jag vad jag håller på med men sååå skönt det är efteråt.

Imorgon är det sångstund och lite bad med gänget, ska bli riktigt roligt faktiskt. Något roligt att se framemot.

Så glad för de mammor jag har träffat, ett härligt gäng som hittar på saker, träffas hemma hos varandra extra roligt att se hur alla bor.

Lycklig lottad, vem hade trott det?

God natt


- Puss & kram

1 kommentar:

  1. Du får hänga med VARJE måndag om du vill å kan ! :D Är som skoj att du är med. Å du gör det bra hörrö, för mina klasser räknas nog inte till dem lättaste ;) Haha tränad är jag inte nu men du ska se om nåra månader ! :D

    Hoppas ni få en fin dag ! :)

    SvaraRadera