måndag 28 november 2011

Måndag

Idag har vi haft en fixar dag här hemma, tvättat, dammsugit, bytt lakan och busat för fullt.



Imorgon ska vi på sista sångstunden och efteråt ska vi hänga med Linda och Nikki. De har varit sjuka ett bra tag och nu mår de bättre, så nu kan vi äntligen träffas.


Jolene sov hela natten utan mat, när Emils klocka ringde vid 06 så det första jag sa, har hon fått välling? Nee jag vet inte fick jag som svar haha
Emil gav henne välling och vid 06:30 var det bara att stiga upp och leka. Helt okej faktiskt, fast jag är inne i en period då jag är sjukt trött, vet inte vad det är. Hoppas det går över.


Nu ligger hon har sussar gott och Emil jobbar med hallen, snart färdigt, kommer lite bilder sen på det färdiga resultatet.

Go kväll

- Bloggat ifrån min iPhone

3 kommentarer:

  1. Så söt hon är :) Vi har också haft fixardag och tvättat 8 maskiner!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul :) Vi pratade om dig när vi gick förbi öppna där faktiskt och Therese konstaterade att du precis checkat in där på facebook. Vi hade precis varit och badat i Huddingehallen!

    Du verkar se mig/oss jämt men jag ser ju aldrig dig ;)

    SvaraRadera