söndag 20 november 2011

Söndag


Idag har vi haft en riktig fixar dag, plockat och donat. E jobbar på hallen, oj vad mycket jobb det blev men bra blir det. Imorgon målar han väggarna och på tisdag börjar han med taket. Vi ska vitlasera taket.

Jolene sover sen 18:30 och Emil är och spelar hockey bockey. Jag har precis färgat ögonbrynen och målat naglarna, känner mig extra fin. Kanske ska passa på att lägga på ansiktsmask också då det ändå inte finns något på tv.



Trevlig kväll på er.

- Bloggat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Det gör så mycket när man väl orkar fixa iordning håret.. Det hör ju inte till vanligheterna ;) En tofs och sen är det klart. Jag sminkar mig också lite varje dag, känner mig så mycket piggare då (även fast jag är sjukt trött nästan varenda dag, hehe).. viktigt att ta hand om sig själv också! Mysigt med en liten mini spakväll :) Ha en fortsatt trevlig kväll! kram

    SvaraRadera