tisdag 18 oktober 2011

Tisdag

Redan onsdag imorgon och inget roligt har vi gjort den här veckan för jag känner sjuk, konstig känsla i halsen och är hela tiden frusen. Tycker mest synd om Jolene men vi leker och busar så gott som det går. Emil tar natten så jag kan sova.

Igår somnade jag på soffan, första gången på länge. Vaknade till och gick raka vägen till sängen, med smink och allt. Inte alls likt mig. Känner mig helt orkeslös. Har tänkt på tvätten några dagar nu som jag behöver tvätta en gång till.

Bloggen är en liten del av våran vardag, delar inte med mig om allt, tänker ibland att det är tur att jag har bloggen annars hade inte vissa människor vetat så mycket. På gott och ont. Jag klarar mig alltid. Jag har allt jag någonsin har drömt om.


- Puss & kram

3 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart! och vilket fint slut .. "Jag har allt jag någonsin har drömt om"

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och hoppas du inte får denna förkylning som är. Den är så sjukt långdragen & seg! Kramar

    SvaraRadera
  3. Konstigt, Anna sade samma sak efter ett tag med sin blogg när hon bloggade mycket runt första året med Oscar. Jag tycker det är kul att kunna följa er - jag försöker hälsa på så ofta som möjligt.. Och på onsdag kommer ni! Ta en paus från bloggen om du känner för det. Krya på dig nu! Jolene mår inte dåligt av att bara slappa hemma :) kramar

    SvaraRadera