måndag 3 oktober 2011

Lite kort om helgen!


I lördas hade vi barnvakt för andra gången, mina systrar kom hit för att passa Jolene. Det gick bra tills det var dags för att sova för natten. Men tur var så fanns svärmor i närheten och kunde komma ner och natta Jolene. Tack så mycket!

Jag och Emil var och såg baksmällan del 2, jätterolig film och kan faktiskt se om dom. Juste innan var vi och åt pizza på deli italia, bästa pizzorna.

Mina systrar sov över här, jag och min äldsta syster åkte iväg tidigt på en bakluckeloppis för första gången. En roligt grej och kan absolut göra om det, för vi blev inte av med allt.

Nog med detta svammel. Imorgon är det sångstund på schemat och kanske ta en sväng ner till centrum och jag ska promenera dit. Gäller att gå i tid och planera morgonen väl.

- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar