onsdag 5 oktober 2011

Idag hade jag lyxen att ha barnvakt mitt på dagen!


Farmor och farfar kom och hämtade henne vid tolv tiden, och jag åkte iväg och handlade lite. Så skönt, åkte hem för att vila lite. Ingen städning faktiskt. Det var bra jobbat av mig.

Jolene börjar få tänder, hon äter och är inte gnällig men extra trött. Hon har börjat att sova strax innan fem och sen vaknar hon till en kort stund och sen vill hon sova igen. La henne i sängen kl sex.

Väldigt tidigt så det blir en tidig morgon. Men vi ska iväg till öppna förskolan innan tio, så det är bara bra.

Juste jag är jättetrött, okej att det är höst och mörkt men jag har inte ätit sötsaker på tre dagar nu, och jag är så trött, hör det ihop? Inga sockerkickar här inte.

Tänkte också visa lite senare vad jag shoppade och just nu väntar jag på middagen.


- Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar