måndag 3 oktober 2011

Inte en lugn stund!


Vet inte vart helgen tog vägen, och måndagen gick lika fort den. Idag började jag mitt nya liv med att sluta äta socker på veckorna, funkar inte varje dag. För mycket av det goda helt enkelt.

Jag är stolt att jag åkte på spinning idag också, det var längesen jag ens var på ett gym och det kändes bra, skönt att svetta ur lite gifter. Får se när jag går nästa gång. För mig hänger det mesta på mitt sötsug. Klart vill jag äta en chokladboll så visst men inte varje dag.

Började imorse att rensa ur kylskåpet. Bort med bröd, gjorde istället gröt, kokade ett ägg och en kopp kaffe. Så ser min frukost ut framöver.

Var och handlade havregryn, äppelmos, keso, kvarg, frukt, torkad frukt och bär idag. Bra början, en liten början.

Önska mig lycka till.

- Puss & kram

1 kommentar:

  1. ALL IN, NO sugar !! :D
    Du va jääädrans duktig på min spinnklass idag fröken, nu få du se till å komma fler gånger ! :D

    SvaraRadera