fredag 9 december 2011

Ikea

Idag åkte jag och Jolene till ikea, kände att jag inte kunde sitta inne i det här tråkiga vädret.






En fika för 5 kr.






Passade på att köpa skåp och lådstop till köket.





Även till eluttagen.






Köpte även en billig gardin för 79 kr och kapade ena längden på mitten, perfekt för hennes lilla fönster.

Nu fattas det en rund ryamatta från rusta (rosa/cerise) och en fönsterbräda.

Kikade även på ett bord och stolar på barnavdelningen på ikea, men kan lika gärna hitta det på blocket för en billigare peng.






Nya vimplar från Julias vita drömmar.

Skulle gärna vilja ha en ny mobil ovanför hennes spjälsäng, gärna hennes bokstäver i tyg. Och sen måste jag hitta en prinsessa skylt att ha hängandes vid hennes säng.



- Bloggat ifrån min iPhone

1 kommentar:

  1. Vad kul med lite shopping! :) Jag skulle gärna vilja komma ut lite efter den här veckans sjukstuga :/

    SvaraRadera