torsdag 14 april 2011

Vilken dag

Strålande sol och jag känner med relativt pigg. Natten var sådär, kände det på mig eftersom Jolene sov från 18-22.00, fick väcka henne för lite mat och blöjbyte. Hon somnade om i sin egna säng och sov till 02.30, där efter var det lite svårt att somna om. Aldrig någon djupsömn, så roligt när man vaknar och hör henne prata med speldosan.

Nu glassar vi på altan,Jolene ligger i sin vagn i skuggan och sover och jag sitter och funderar vad vi ska ha för utemöbler.






Snark


Planterat lite


Sitter i linne, härligt

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Fasen så glassigt ! :D
    Va ha ni för super-altan då du kan sitta i linne ?!
    Jag va ute o knata förut o höll på o frysa ihjäl ju haha.
    (trots dubbla jackor)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte :) det blir kyligt när solen försvinner!

    SvaraRadera
  3. bra att du har mammas krukor!

    SvaraRadera