söndag 14 augusti 2011

Tv bänk


Vår eller Emils smarta idé att skapa en tv bänk av detta träslag. Slipa, kapa och olja lite.

Köpa några snygga ben att sätta dit. Köpa någon slags förvaring under i form av några korgar/lådor.






Lantligt javisst.





Mitt nya span är att hitta en bordslampa, vit åter vit, en söt lite kruka med en blomma i och några fina ljushållare. Kanske en spegel att luta på byrån.

Jag har tagit bort överdelen på byrån om man kan kalla den det. Ska istället försöka hitta det jag vill ha som jag nämnde ovanför.

Skulle också vilja ha ett spegelfönster att ha ovanför soffan. Någon som har något tips på en bra loppis?

Jag vill så mycket....

- Puss & kram

3 kommentarer:

  1. Åh så ni pysslar och donar :) Kommer säkert bli jätte fint!

    SvaraRadera
  2. det där kommer nog bli jäkligt snygt, ska bli kul att se det färdiga resultatet sen!

    Ja det där med vinterkläder till de små är ju en hel jungel! Vi hade overall med använde itne den jätte mkt, oftast körde vi bara kofta/jacka och sen satt hon i åkpåsen! Där har vi Buggans egna, en röd med paul frank! i år när hon inte är lika glad för att sitta i vagn så blir det nog en overall från Fix och sen lite olika jackor att variera mellan!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilken fin skiva!

    Hur går det med vällingen nu då, sover hon bättre?

    SvaraRadera